Printer EPSON L5316 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - bijeli

Od 0 vrednotenje
Običajna cena: 299,00 € z DDV
Dodaj za primerjavo
Dodaj k priljubljenim
Šifra izdelka: 107171
Kataloška številka: C11CJ65413

Opis

- multifunkcijski inkjet printer sa color ispisom - A4 ispis, A4 skener, Fax - USB, LAN, WiFi - tinte Epson 103 - C13T00S34A, C13T00S44A, C13T00S24A, C13T00S14A, C13T00S64A - JAMSTVO: 1 godina - moguće produljenje jamstva na 3 godine uz registraciju na Epson web stranicama - Karakteristike: Multifunkcijski A4 Ink Jet pisač u boji sa 4 odvojene tinte (printer, kopirka, skener, fax) - Tehnologija boje: EPSON Dye inks - Mlaznice: 180 za crnu/59 za svaku boju - Najmanja veličina kapljice: 3 pl - JAMSTVO: 1 godina-moguće produljenje jamstva na 3 godine uz registraciju na Epson web stranicama - Rezolucija ispisa: 5.760 x 1.440 dpi - Brzina ispisa c/b A4: 33 Stranica/min Monokrom (obični papir), - Brzina ispisa u boji A4: 15 Stranica/min Colour (obični papir) - Rezolucija skeniranja: 1.200 x 2.400 dpi - Izlazni formati: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG - Priključci: WiFi, USB, Ethernet, Wi-Fi Direct, Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver), Apple AirPrint - Tip skenera: Senzor za prepoznavanje slike (CIS) - Formati papira: 10 x 15 cm, Letter, No. 10 (Envelope), DL (Envelope), C6 (Envelope), B5 (17.6x25.7 cm), A6 (10.5x14.8 cm), A5 (14.8x21.0 cm), A4 (21.0x29.7 cm), Legal, 16:9, User defined, 13 x 18 cm - Kapacitet ladice (1) za papir: 30 Listova - Kapacitet ladice (2) za papir: 100 Listova Standardno - Odgovarajuća težina papira: 64 g/m2 - 300 g/m2 - Obrada medija: Ispis bez ruba - tinte Epson 103 - C13T00S34A, C13T00S44A, C13T00S24A, C13T00S14A, C13T00S64A - Kompatibilni operativni sustavi: Mac OS X 10.6.8 or later, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32 / 64-bitni), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64bit), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 or later, Windows XP SP3 or later (32-bit), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 or later - Mjere proizvoda: 375 x 347 x 237 mm (širina x dubina x visina) - Masa proizvoda: 5 kg - Jamstvo: 12 mj. ili 30.000 otisaka

Specifikacija

Znamka
EPSON
Printer EPSON L5316 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - bijeli
Printer EPSON L5316 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - bijeli
299,00 € z DDV
Ocene
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 vrednotenje
0%
Priporočila bi ta izdelek

Pogosta vprašanja

Pravne osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?

Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.


Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.

Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: [email protected]

Fizične osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba. 


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom. 
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kako lahko plačam naročeno blago?

Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.


Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?

Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?

Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.


Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.