Tiskalnik EPSON L5310 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - črn

Od 0 vrednotenje
Običajna cena: 299,00 € z DDV
Dodaj za primerjavo
Pošljite povpraševanje
Dodaj k priljubljenim
Šifra izdelka: 102658
Kataloška številka: C11CJ65412

Opis

multifunkcijski inkjet tiskalnik z barvnim tiskom A4 tisk, A4 skener, faks USB, LAN, WiFi črnila Epson 103 C13T00S34A, C13T00S44A, C13T00S24A, C13T00S14A, C13T00S64A GARANCIJA: 1 leto možno podaljšanje garancije na 3 leta z registracija na spletnem mestu Epson Lastnosti: Večfunkcijski barvni tiskalnik A4 Ink Jet s 4 ločenimi črnili (tiskalnik, kopirni stroj, optični bralnik, faks) Barvna tehnologija: barvna črnila EPSON Šobe: 180 za črno/59 za vsako barvo Najmanjša velikost kapljic: 3 pl GARANCIJA: 1 leto možno podaljšanje garancije na 3 leta z registracijo na spletni strani Epson Ločljivost tiskanja: 5.760 x 1.440 dpi Hitrost tiskanja č/b A4: 33 Strani/min Enobarvno (navaden papir), Hitrost tiskanja barvno A4: 15 strani/min Barvno (navadni papir) Ločljivost skeniranja: 1.200 x 2.400 dpi Izhodni formati: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi TIFF, PDF, PNG Povezave: WiFi, USB, Ethernet, Wi Fi Direct, Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver), Apple AirPrint Vrsta optičnega bralnika: Senzor za prepoznavanje slike (CIS) Formati papirja: 10 x 15 cm, Letter, št. 10 (Ovojnica), DL (Ovojnica), C6 (Ovojnica), B5 (17,6x25,7 cm), A6 (10,5x14,8 cm), A5 (14,8x21,0 cm), A4 (21,0x29,7 cm) , Legal, 16:9, Uporabniško določeno, 13 x 18 cm Kapaciteta pladnja (1) za papir: 30 listov Kapaciteta pladnja (2) za papir: 100 listov Standard Ustrezna teža papirja: 64 g/m2 300 g/ m2 Obdelava medijev: Tiskanje brez robov Črnila Epson 103 C13T00S34A, C13T00S44A, C13T00S24A, C13T00S14A, C13T00S64A Združljivi operacijski sistemi: Mac OS X 10.6.8 ali novejši, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32/64 bitni), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64 bitni), Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 ali novejši, Windows XP SP3 ali novejši (32 bit), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 ali novejši Mere izdelka: 375 x 347 x 237 mm (širina x globina x višina) Teža izdelka: 5 kg Garancija: 12 mesecev ali 30.000 izpisov

Specifikacija

Znamka
EPSON
Tiskalnik EPSON L5310 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - črn
Tiskalnik EPSON L5310 All-In-One EcoTank USB LAN WiFi A4 - črn
299,00 € z DDV
Ocene
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 vrednotenje
0%
Priporočila bi ta izdelek

Pogosta vprašanja

Pravne osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?

Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.


Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.

Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si

Fizične osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba. 


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom. 
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kako lahko plačam naročeno blago?

Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.


Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?

Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?

Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.


Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.