Električni skiro E-GONI S10Y

Od 0 vrednotenje
Običajna cena: 249,99 € z DDV
Prišel je novi model EGONI S10Y. Ta električni skiro ti bo olajšal vsakodnevni prevoz, saj omogoča vožnjo od 15 do 20 km z enim polnjenjem baterije. Izdelan je iz aluminijeve zlitine za boljše odvajanje toplote, tehta 15 kg in se zloži v samo 3 korakih, zato je idealen spremljevalec v vseh pogojih. Opremljen je z baterijo 5,2 Ah. BMS 5. generacije ščiti baterijo pred pregrevanjem in pregorevanjem ter vključuje način mirovanja, ki podaljšuje njeno življenjsko dobo. Za varnost poskrbijo sprednja LED luč, dve manjši dvosmerni odsevni lučki na straneh in zadnja LED luč. Skiro odlikujejo eleganca, preprostost in funkcionalnost. Model EGONI S13 ima 8,5-palčne polne pnevmatike spredaj in zadaj, ki dobro absorbirajo udarce in se prilagajajo podlagi. Pnevmatike se ne morejo preluknjati. Električni skiro izpolnjuje vse varnostne standarde. Minimalistična zasnova daje eleganten videz, zložljiv pa je v samo 3 sekundah, zato ga lahko vzameš s seboj tudi tja, kjer ga ne moreš voziti. Doseže hitrost do 25 km/h z motorjem moči 250 W in omogoča doseg 15–20 km z enim polnjenjem. Z enim pritiskom gumba lahko izbiraš med 4 načini vožnje: Walking mode (0–6 km/h) Comfort mode (0–10 km/h) Normal mode (0–15 km/h) Sport mode (0–25 km/h) Zelo enostaven za uporabo – poveži ga s pametnim telefonom in preko EGONI aplikacije spremljaj podatke o svojem skiroju. LED zaslon na skiroju prikazuje ključne informacije med vožnjo: hitrost, stanje baterije, prevožene kilometre in izbrani način vožnje.
Dodaj za primerjavo
Dodaj k priljubljenim
Šifra izdelka: 109247
Kataloška številka: es_goni_s10y

Opis

Maksimalna hitrost: 25 km/h, doseg: do 20 km Masa skiroja: približno 14,7 kg, maksimalna nosilnost: do 100 kg LCD zaslon: hitrost, baterija, kilometraža, način vožnje Motor: 250 W Baterija: 36 V, 5.2 Ah Velikost koles: 8,5" (polne pnevmatike, odporne na preluknjanje) Aplikacija: DA, EGONI aplikacija Načini vožnje: WALK MODE (0–6 km/h) COMFORT MODE (0–10 km/h) NORMAL MODE (0–20 km/h) SPORT MODE (0–25 km/h) Osvetlitev: sprednja LED luč, dve manjši dvosmerni odsevni lučki na straneh, zadnja LED luč Garancija: 1 leto

Specifikacija

Znamka
E-GONI
Doseg
do 20 km
Moč motorja
250 W
Največja hitrost
25 km/h
Material
Aluminij
Sprednja zavora
Električna ročna
Sprednja in zadnja luč
DA
Zložljiv model
DA
Velikost koles
8.5"
Nosilnost
100 kg
Web klasifikacija
G8la Električni romobili
Barva
Črna
Električni skiro E-GONI S10Y
249,99 € z DDV
Ocene
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 vrednotenje
0%
Priporočila bi ta izdelek

Pogosta vprašanja

Pravne osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?

Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.


Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.

Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: [email protected]

Fizične osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba. 


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom. 
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kako lahko plačam naročeno blago?

Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.


Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?

Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?

Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.


Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.