Računalo desktop AiO LENOVO ThinkCentre neo 30a 24 i5-13420H 16GB 512GB DVD±RW 24" W11P tipkovnica + miš 3Y
Opis
PERFORMANCE
Processor
Intel® Core™ i5-13420H, 8C (4P + 4E) / 12T, P-core 2.1 / 4.6GHz, E-core 1.5 / 3.4GHz, 12MB
Graphics
Integrated Intel® UHD Graphics
Chipset
Intel® SoC Platform
Memory
1x 16GB SO-DIMM DDR5-5200
Memory Slots
Two DDR5 SO-DIMM slots, dual-channel capable
Max Memory
Up to 64GB DDR5-5200
Storage
512GB SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Opal
Storage Support
Up to two drives, 2x M.2 SSD
• M.2 SSD up to 1TB each
Card Reader
No card reader
Optical
None
Audio Chip
High Definition (HD) Audio, Realtek® ALC623-CG codec
Speakers
1Wx1
Power Supply
180W 85%
DESIGN
Keyboard
USB Calliope Keyboard, Black, Slovenian
Mouse
USB Calliope Mouse, Black
Expansion Slots
One PCIe® 4.0 x16, low-profile, length ? 155mm, height ? 70mm
One PCIe® 3.0 x1, low-profile, length ? 155mm, height ? 70mm
Three M.2 slots (one for WLAN, two for SSD)
Case Color
Chassis: Black, Bezel: Grey
Stand
None
Pen
Pen Not Supported
Form Factor
SFF (8.2L)
Dimensions (WxDxH)
92.5 x 291.7 x 339.5 mm (3.6 x 11.5 x 13.4 inches)
Weight
Around 4.63 kg (10.2 lbs)
CONNECTIVITY
Ethernet
Integrated 100/1000M
WLAN + Bluetooth
None
WWAN
Non-WWAN
Front Ports
1x USB-C® (USB 5Gbps / USB 3.2 Gen 1), with 15W charging
2x USB-A (USB 5Gbps / USB 3.2 Gen 1)
1x headphone / microphone combo jack (3.5mm)
1x microphone (3.5mm)
Rear Ports
2x USB-A (Hi-Speed USB / USB 2.0)
2x USB-A (USB 5Gbps / USB 3.2 Gen 1), one supports Smart Power On
1x HDMI® 2.1 TMDS
1x VGA
1x Ethernet (RJ-45)
1x line-out (3.5mm)
Optional Rear Ports (configured)
None
Monitor Cable
None
SECURITY & PRIVACY
Security Chip
Firmware TPM 2.0 integrated in SoC
Physical Locks
Kensington® Security Slot™
Padlock Loop
Smart Cable Clip
None
Chassis Intrusion Switch
None
Additional Security
None
SERVICE
Base Warranty
1-year, Courier or Carry-in
Included Upgrade
3Y Courier/Carry-in upgrade from 1Y Courier/Carry-in
CERTIFICATIONS
Green Certifications
TCO Certified
SOFTWARE
Operating System
None
Bundled Software
None
Specifikacija

Pogosta vprašanja
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: [email protected]
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.