Tiskalnik CANON Pixma TS705 WiFi Duplex - izpis na CD/DVD
Opis
- inkjet printer sa color ispisom - A4 ispis, duplex, ispis na CD/DVD - USB, WiFi, LAN - tinte Canon PGI-580 PGBK (XL), CLI-581 BK, C, M, Y (XL) - dimenzije: 372 x 365 x 158 mm Dostupne funkcije: ispis, ispis na medije Razlučivost ispisa: Do 4800 x 1200 dpi Tehnologija ispisa: 5 pojedinačnih spremnika s tintom (PGBK, BK, C, M, Y) Brzina ispisa pribl: crno-bijelo: 15 str/min - Boja: 10 str/min Brzina ispisivanja fotografija: Fotografija bez margina 10 x 15 cm: pribl. 21 s Ispis bez obruba: Da (A4, Letter, 20 x 25 cm, 13 x 18 cm, 10 x 15 cm, 13 x 13 cm, 8,9 x 8,9 cm, 10 x 10 cm) Obostrano ispisivanje, duplex: Automatski obostrani ispis (A4, A5, B5, Letter – obični papir) Izravni ispis na disk: da Vrste medija: Obični papir, High Resolution Paper, Photo Paper Pro Platinum, Photo Paper Plus Glossy II, Fotopapir Pro Luster, Photo Paper Plus Semi-gloss Glossy Photo Paper “Everyday Use”, Matte Photo Paper, Omotnice Max. ulazni kapacitet papira: Stražnji odlagač: maks. 20 listova (foto-papir) ili maks. 100 listova (obični papir) Kazetna ladica: maks. 250 listova (obični papir) Višenamjenski odlagač: 1 CD, DVD ili Blu-Ray Disc na koji se može ispisivati Formati papira: Stražnji odlagač: A4, A5, B5, LTR, LGL, 4" x 6", 5" x 7", 7" x 10", 8" x 10", omotnice (DL, COM10), kvadratni (5" x 5", 4"x4",89 x 89 mm), format kartice (91 x 55 mm) Gramatura papira: Stražnji odlagač: obični papir: 64 – 105 g/m2 Fotopapir Canon: do 300 g/m2 Kaseta: obični papir: 64 – 105 g/m2 Potrošni materijal: 5 pojedinačnih spremnika s tintom PGI-580PGBK (pigmentna crna) CLI-581BK (crna), CLI-581BK XL, CLI-581BK XXL CLI-581C (cijan), CLI-581C XL, CLI-581C XXL CLI-581M (magenta), CLI-581M XL, CLI-581M XXL CLI-581Y (žuta), CLI-581Y XL, CLI-581Y XXL Sučelje: Hi-Speed USB, Wi-Fi, Ethernet Sučelja ostalo: Aplikacija Canon PRINT Inkjet/SELPHY, Easy-PhotoPrint Editor, Bluetooth Aplikacija Message In Print , Aplikacija Nail Sticker Creator, PIXMA Cloud Link Programski dodatak za Canon Print Service (Android) , Google Cloud Print Apple AirPrint , Wireless Direct, LAN/WLAN PictBridge, Mopria (Android) OS: Windows 10, Windows 8.1 (uključujući ažuriranje za Windows 8.1), Windows 8 Windows 7, Windows 7 SP1, Windows Vista SP2, NET Framework 4.5.2 ili 4.6. Mac OS X v10.8.5 – OS X v10.11, iOS, Android, Windows RT, Windows 10 Mobile Dimenzije i masa: 372 x 365 x 158 mm Masa: 5.4 kg Jamstvo: 12 mjeseci
Specifikacija
Pogosta vprašanja
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.