Mobitel HONOR 200 Pro 5G 12GB 512GB DualSIM - Black

Od 0 vrednotenje
Običajna cena: 779,00 € z DDV
Vrhunac inovacije i stila u svijetu pametnih telefona. Ovaj elegantni uređaj dolazi s 6.78-inčnim OLED zaslonom, pružajući živopisne boje i kristalno čiste slike zahvaljujući rezoluciji od 1224x2700 piksela. Sa 120Hz osvježavanjem i maksimalnom svjetlinom od 4000 nita, svaki dodir je glatko iskustvo koje oduzima dah. Pod poklopcem, Honor 200 Pro pokreće moćni Snapdragon 8s Gen 3 čipset, osiguravajući besprijekornu izvedbu bilo da igrate igre, uređujete fotografije ili multitaskate. Uz opciju od 512GB pohrane i 12GB RAM-a, prostor i brzina nikada neće biti problem. Fotografija je prenesena na novu razinu s trostrukom glavnom kamerom od 50MP, koja uključuje širokokutnu, telefoto i ultraširokokutnu leću, omogućujući vam da uhvatite svaki trenutak s izvanrednom jasnoćom. A za sve vaše selfie potrebe, tu je prednja kamera od 50MP. Ne brinite se o trajanju baterije; s 5200mAh kapacitetom i 100W žičnim punjenjem, vaš telefon će biti spreman za akciju u tren oka. A za one koji preferiraju bežično, tu je i 66W bežično punjenje.
Dodaj za primerjavo
Dodaj k priljubljenim
Šifra izdelka: 102258
Kataloška številka: 74882

Opis

GRATIS HONOR PAD X8a Wi Fi ob kupljeni napravi v terminu 01.10. 31.10.2024. in z registracijo na strani https://honor registracija.hr/honor 200 pro 5g/ 6.78" OLED, 120Hz, 1224 x 2700 px 12GB RAM, 512GB spomin zadnja kamera 50+50+12 MP , sprednja kamera 50 MP Android 14, Magic UI 8.0, Google Services baterija 5200 mAh naprava je priložena brez napajalnika Dual SIM Čipset: Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 5G (4 nm) procesor: Octa core (1x3. 0 GHz Cortex X4 & 4x2,8 GHz Cortex A720 & 3x2,0 GHz Cortex A520) zaslon: 6,78" OLED, 120Hz, 1224 x 2700 px RAM: 12 GB notranji pomnilnik: 512 GB kamera: zadnja kamera 50 +50+12 MP, sprednja kamera 50 MP povezljivost: 4G, 5G, Bluetooth, NFC senzorji: prstni odtis (pod zaslonom, optični), merilnik pospeška, žiroskop, kompas, ultrazvočni senzor bližine operacijski sistem: Android 14, Magic UI 8.0, Googlove storitve priključek: USB Type C 3,5 mm priključek: ne polnjenje: 100 W žično hitro polnjenje HONOR, 66 W brezžično hitro polnjenje HONOR baterija: 5200 mAh mere in teža: 163,3 mm x 75,2 mm x 8,2 mm, 199 garancija: 2 leti

Specifikacija

Znamka
HONOR
Mobitel HONOR 200 Pro 5G 12GB 512GB DualSIM - Black
Mobitel HONOR 200 Pro 5G 12GB 512GB DualSIM - Black
779,00 € z DDV
Ocene
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 vrednotenje
0%
Priporočila bi ta izdelek

Pogosta vprašanja

Pravne osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?

Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.


Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.

Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si

Fizične osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba. 


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom. 
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kako lahko plačam naročeno blago?

Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.


Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?

Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?

Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.


Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.