Laptop HP 255 G10 AMD Ryzen 7 7730U 16GB 1TB SSD W11H 15.6"
Opis
Operacijski sustav
Windows 11 Home – HP preporučuje Windows 11 Pro for Business
Linija procesora
Procesor AMD Ryzen™ 7
Procesor
AMD Ryzen™ 7 7730U (maksimalno povećanje radnog takta do 4,5 GHz, 16 MB L3 predmemorije, 8 jezgri, 16 niti) 1 2
Grafika
Integrirano,
Grafička kartica AMD Radeon™
Memorija
16 GB DDR4-3200 MT/s (2 x 8 GB)
Memorijski utori
2 SODIMM
Interna pohrana
PCIe® NVMe™ SSD od 1 TB
Zaslon
15.6" diagonal, FHD (1920 x 1080), IPS, narrow bezel, anti-glare, 250 nits, 45% NTSC 3 4 5
Zaslon
FHD IPS zaslon (1920 x 1080) dijagonale 39,6 cm (15,6 inča), s uskim okvirom i zaštitom od odbljesaka, 250 nita, NTSC 45 % 3 4 5
Dodirni zaslon
Ne
Gamut boja
45% NTSC
Svjetlina
250 nita
Minimalne dimenzije (Š x D x V)
36 x 23,6 x 1,86 cm
Masa
od 1,52 kg (Masa ovisi o konfiguraciji. Nije uračunat adapter napajanja.)
Priloženi softver
HP QuickDrop; promotivna ponuda za Dropbox; HP Smart Health; Express VPN; E-QR kod; sMedio True DVD za HP; Amazonove ponude; Adobeova ponuda
Značajke upravljanja
HP SSRM; oporavak sustava Windows vraćanjem pritiskom na gumb
Vrsta baterije
HP-ova dugotrajna litij-ionska baterija od 41 Wh s 3 ćelije
Trajanje baterije
(Baterija je unutrašnja i korisnik je ne može zamijeniti. Može se servisirati u sklopu jamstva.)
Bežično povezivanje
Bežična kartica s tehnologijama Realtek Wi-Fi 6 RTL8852BE (2 x 2) i Bluetooth® 5.3
Boja proizvoda
Turbosrebrna
Tipkovnica
Tipkovnica pune veličine s numeričkom tipkovnicom, otporna na polijevanje
Kamera
HD kamera od 720p
Značajke zvuka
Stereozvučnici, integrirani digitalni mikrofon
Pokazivački uređaj
Dodirna pločica s podrškom za višedodirne geste
Priključci
1 USB Type-C® priključak s brzinom prijenosa signala od 5 GB/s; 2 USB Type-A priključka s brzinom prijenosa signala 5 GB/s; 1 priključak za izmjenično napajanje; 1 HDMI 1.4b; 1 kombinirana stereoutičnica za slušalice/mikrofon
Napajanje
vanjski prilagodnik za izmjenično napajanje HP Smart od 45 W 6
Upravljanje sigurnošću
McAfee Security (30-dnevno besplatno probno razdoblje) 7
Specifikacije održivog učinka
Niska razina halogena; vanjska kutija i jastučići od valovitog kartona u cijelosti su od materijala iz održivih izvora i mogu se reciklirati; jastučići od reciklirane plastike; 2 % reciklirane rabljene plastike
Specifikacija

Pogosta vprašanja
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: [email protected]
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.