Črnilo HP 51645AE Black No.45 original
Opis
Originalno Črnilo HP 51645AE Black No za printere HP designjet 750c plus, officejet pro 1150c, officejet pro 1170c, officejet pro 1175c, photosmar 1000, photosmar 1100, photosmar 1115, photosmar 1215, photosmar 1218, photosmar 1315, deskjet 710c, deskjet 720c, deskjet 722c, deskjet 6120, deskjet 6122, deskjet 6127, deskjet 815c, deskjet 850c, deskjet 880c, deskjet 890c, deskjet 1100c, deskjet 1100c, deskjet 1100c, deskjet 1120c, deskjet 1125c, deskjet 1180c, deskjet 930c, deskjet 950c, deskjet 959c, deskjet 960c, deskjet 980c, deskjet 995c, deskjet 1220c, deskjet 1280c, designjet 750c, deskjet 9300, deskjet 1600c, deskjet 990cm, designjet 700, deskjet 1600cm, deskjet 820cxi, deskjet 870cxi, deskjet 970cxi, deskjet 990cxi, deskjet 1220ps, deskjet 895cxi, designjet 755cm, officejet pro g55, officejet pro g85, officejet pro g95, officejet pro k60, officejet pro k80, officejet pro r45, officejet pro r65, officejet pro t45, officejet pro t65
Boja: Black
Specifikacija

Kompatibilni tiskalniki
- Printer HP designjet 750c plus
- Printer HP officejet pro 1150c
- Printer HP officejet pro 1170c
- Printer HP officejet pro 1175c
- Printer HP photosmar 1000
- Printer HP photosmar 1100
- Printer HP photosmar 1115
- Printer HP photosmar 1215
- Printer HP photosmar 1218
- Printer HP photosmar 1315
- Printer HP deskjet 710c
- Printer HP deskjet 720c
- Printer HP deskjet 722c
- Printer HP deskjet 6120
- Printer HP deskjet 6122
- Printer HP deskjet 6127
- Printer HP deskjet 815c
- Printer HP deskjet 850c
- Printer HP deskjet 880c
- Printer HP deskjet 890c
- Printer HP deskjet 1100c
- Printer HP deskjet 1100c
- Printer HP deskjet 1100c
- Printer HP deskjet 1120c
- Printer HP deskjet 1125c
- Printer HP deskjet 1180c
- Printer HP deskjet 930c
- Printer HP deskjet 950c
- Printer HP deskjet 959c
- Printer HP deskjet 960c
- Printer HP deskjet 980c
- Printer HP deskjet 995c
- Printer HP deskjet 1220c
- Printer HP deskjet 1280c
- Printer HP designjet 750c
- Printer HP deskjet 9300
- Printer HP deskjet 1600c
- Printer HP deskjet 990cm
- Printer HP designjet 700
- Printer HP deskjet 1600cm
- Printer HP deskjet 820cxi
- Printer HP deskjet 870cxi
- Printer HP deskjet 970cxi
- Printer HP deskjet 990cxi
- Printer HP deskjet 1220ps
- Printer HP deskjet 895cxi
- Printer HP designjet 755cm
- Printer HP officejet pro g55
- Printer HP officejet pro g85
- Printer HP officejet pro g95
- Printer HP officejet pro k60
- Printer HP officejet pro k80
- Printer HP officejet pro r45
- Printer HP officejet pro r65
- Printer HP officejet pro t45
- Printer HP officejet pro t65
FAQ
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.