Aparat za kavo Xiaomi Semi-automatic Espresso Machine EU
Opis
Z elegantno zasnovo in širino le 14 cm se polavtomatski espresso aparat Xiaomi popolno prilega vsakemu prostoru
Ne glede na to ali gre za kuhinjski pult dnevno sobo ali pisarno
Izdelan iz visokokakovostnega nerjavečega jekla je odporen proti koroziji in rji
Enostavno se čisti in ohranja brezhiben videz tudi po dolgotrajni uporabi
Intuitiven uporabniški vmesnik z zaslonom na dotik omogoča preprosto upravljanje
Priprava popolne kave je mogoča z enim samim dotikom
Zmogljiv motor z močjo 1350 W in tlačna črpalka z 20 bari omogočata hitro in učinkovito ekstrakcijo
Bogata krema in pristen okus espressa sta zagotovljena v vsaki skodelici
Profesionalna nizkotlačna tehnologija predinfuzije enakomerno navlaži kavo pred kuhanjem
S tem se sprostijo polna aroma in okus zrn
Tehnologija preprečuje kanaliziranje in omogoča uravnoteženo ter polno aromo
NTC nadzor temperature samodejno vzdržuje optimalne pogoje ekstrakcije
Preprečuje grenak okus zaradi previsoke temperature ali šibek okus zaradi prenizke
Vsaka skodelica kave tako ohranja prefinjen in dosledno bogat značaj
Za ljubitelje mlečnih napitkov rotacijska parna šoba premera 8 mm omogoča močan in enakomeren curek pare
Fleksibilna zasnova šobe omogoča enostavno prilagajanje
Priprava goste svilnate mikropene je idealna za latte cappuccino in latte art
Funkcionalnost po meri uporabnika omogoča pripravo ene ali dveh doz 40 ml ali 80 ml
Popolno za jutranji ritual ali druženje z gosti
S prilagodljivim volumnom skodelice lahko določite moč in intenzivnost kave
Od blage in sveže do močne in bogate
Glede na vrsto zrn in osebni okus
Vsaka podrobnost aparata Xiaomi Semi-automatic Espresso Machine je skrbno zasnovana
Grelnik za skodelice iz nerjavečega jekla na vrhu aparata predhodno segreje skodelico
To zagotavlja gladek okus brez grenkobe
Težek teksturiran ročaj omogoča stabilno in natančno ročno doziranje kave
Ponuja občutek profesionalne priprave
Snemljiv rezervoar za vodo s prostornino 900 ml iz materialov primernih za stik z živili omogoča enostavno polnjenje in čiščenje
Snemljiva posoda za kapljanje je enostavna za čiščenje in dovolj prostorna za večje skodelice
Xiaomi Semi-automatic Espresso Machine združuje vrhunsko tehnologijo estetsko obliko in profesionalno funkcionalnost
Vse z namenom da vam vsakič zagotovi popolno skodelico kave
Ne glede na to ali ste začetnica ali izkušena ljubiteljica kave
Ta aparat vsakdanji ritual spremeni v pravo barista izkušnjo
Opomba
Vsak aparat za kavo je pred izhodom iz tovarne preizkušen z vodo
To lahko povzroči prisotnost nekaj kapljic vode v cevi ali rezervoarju za vodo
To je normalen pojav in napravo lahko normalno uporabljate
Po uporabi funkcije penjenja mleka takoj obrišite cev za paro s krpo
S tem si olajšate čiščenje
Privzeti volumen skodelice lahko prilagodite za optimalen okus in količino olj v kavi
Če želite ponastaviti tovarniške nastavitve aparat omogoča ponastavitev volumna skodelice
Ko prilagajate volumen skodelice pritisnite gumb
Počakajte najmanj 5 sekund po koncu točenja kave
Nato ponovno pritisnite gumb za potrditev količine skodelice
Če ne pritisnete gumba za potrditev bo aparat samodejno ustavil točenje po 75 sekundah
Trenutno količino bo nastavil kot privzeto za skodelico
Specifikacija

Pogosta vprašanja
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: [email protected]
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto [email protected] in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.