POS tiskalnik SNBC BTP-U80II termalni 80mm USB SERIAL ETHERNET črn

Od 0 vrednotenje
Običajna cena: 129,90 € z DDV
BTP-U80II je POS pisač vrlo visoke kvalitete prikladan za upotrebu u ugostiteljstvu, zdravstvu i maloprodaji. Glavne značajke: • 3 godine jamstva • Nizak nivo buke i velika brzina ispisa do 230 mm/s • Jednostavno umetanje papira kao i korištenje i održavanje • Podržava rad s više širina papira • Dostupna sučelja: RS232 serijski, USB i Ethernet • ESC/POS kompatibilan • Funkcija štednje papira (Podržava ispis na označeni papir i beskonačni papir) • Dostupan ispis u dvije varijante (Black & White or greyscale (percentages of black)) • Niska potrošnja energije (Min. manje od 1W) • Unutarnji zujalica (podesiva glasnoća) • Montaža na zid (nije potreban nosač)
Dodaj za primerjavo
Dodaj k priljubljenim
Šifra izdelka: 102958
Kataloška številka: RP326

Opis

Način tiskanja: Neposredni termični tisk Ločljivost: 180 x 180DPI Hitrost tiskanja: Max. 200 mm/s Širina tiska: Max. 72 mm vmesnik Standardni vmesnik: RS232 serijski, USB, Ethernet Kontrola denarnega predala: 1 denarni predal Črtne kode: 1D:UPC A, UPC E, JAN8 (EAN8), CODE 39, CODE 93, CODE 128, ITF, CODABAR 2D: PDF417, QR, Maxicode, GS1 DataBar Pisave: pisava A 12 x 24, pisava B 9 x 17, kanji 24 x 2 Nabor znakov: 95 alfanumeričnih, 13 vrst mednarodnih znakov, grafika 128 x 56 (vključno z uporabniško določeno stranjo) tradicionalno/poenostavljeno Kitajski, tajski, japonski, korejski (neobvezno) Zamenjava znakov: Vrtenje (0°, 90°, 180°, 270°) povečava (1 6X) Zmogljivost bliskavice: 2 MB Flash LOGO Najv.: 512 Kb Podatkovni medpomnilnik: 64 Kb , 4 Kb , 45 bajtov Vrsta papirja: Neskončno tiskanje, označeni papir Širina papirja: 57,5/69,5/76/80/82,5 mm Debelina papirja: 0,06 0,08 mm Zvitek papirja: do največ 83 mm (57,5 / 69,5 / 76 / 80 / 82,5). ) Rezanje papirja: Polno rezanje, Delno rezanje Vhod: 100~24V AV, 50~60Hz Izhod: 24V ± 5%DC, 1,5A Pogoji delovanja: 5°C do 45°C, 20% do 90%RH (40°C) ) Pogoji shranjevanja: 40°C do 60°C, 20% do 93%RH (40°C) Življenjska doba tiskalne glave: 150 km Življenjska doba rezalnika: 1.500.000 rezov (polni rez, debelina papirja: 0,065 mm) Mere: 145(W) ) x 195(D) x 141(V) Teža: 1,45 kg Standardi: CE, CB, FCC, UL Garancija: 36 mesecev

Specifikacija

Znamka
Ostalo
POS tiskalnik SNBC BTP-U80II termalni 80mm USB SERIAL ETHERNET črn
POS tiskalnik SNBC BTP-U80II termalni 80mm USB SERIAL ETHERNET črn
129,90 € z DDV
Ocene
50
40
30
20
10
0,00
Od 0 vrednotenje
0%
Priporočila bi ta izdelek

Pogosta vprašanja

Pravne osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?

Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.


Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.

Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si

Fizične osebe

Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba. 


Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom. 
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.


Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.


Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.


Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.


Kako lahko plačam naročeno blago?

Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.


Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?

Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.


Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.


Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.


Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.


Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.


Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.


Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?

Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.


Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.