Prenosnik LENOVO ThinkBook 16 G6 AMD Ryzen 5 7430U 32GB 1TB SSD DOS 16"
Opis
- AMD Ryzen 5 7430U (6C / 12T, 2.3 / 4.3GHz, 3MB L2 / 16MB L3) - 16" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-glare, 45% NTSC - Integrated AMD Radeon Graphics - 2x 16GB SO-DIMM DDR4-3200 - 1TB SSD M.2 2242 PCIe® 4.0x4 NVMe® - SD Card Reader - DOS PERFORMANCE Processor AMD Ryzen 5 7430U (6C / 12T, 2.3 / 4.3GHz, 3MB L2 / 16MB L3) Graphics Integrated AMD Radeon Graphics Chipset AMD SoC Platform Memory 2x 16GB SO-DIMM DDR4-3200 Memory Slots Two DDR4 SO-DIMM slots, dual-channel capable Max Memory Up to 64GB DDR4-3200 Storage 1TB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Storage Support "Up to two drives, 2x M.2 SSD • M.2 2242 SSD up to 1TB • M.2 2280 SSD up to 2TB" Storage Slot Two M.2 2280 PCIe 3.0 x4 slots Card Reader SD Card Reader Optical None Audio Chip High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec Speakers Stereo speakers, 2W x2, Dolby Audio Camera FHD 1080p + IR Hybrid with Privacy Shutter Microphone 2x, Array Battery Integrated 45Wh Power Adapter 65W USB-C (3-pin) Special Features Modern Standby DESIGN Display 16" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits Anti-glare, 45% NTSC Touchscreen None Keyboard Backlit, Slovenian Touchpad Buttonless Mylar surface multi-touch touchpad, supports Precision TouchPad (PTP), 75 x 120 mm (2.95 x 4.72 inches) Case Color Arctic Grey Surface Treatment Anodizing Sandblasting Case Material Aluminium (Top), PC-ABS (Bottom) Dimensions (WxDxH) 356 x 253.5 x 17.5 mm (14.01 x 9.98 x 0.69 inches) Weight Starting at 1.7 kg (3.75 lbs) SOFTWARE Operating System None Bundled Software None CONNECTIVITY Ethernet 100/1000M (RJ-45) WLAN + Bluetooth Wi-Fi 6, 802.11ax 2x2 + BT5.3 Standard Ports "1x USB 3.2 Gen 1 1x USB 3.2 Gen 1 (Always On) 2x USB-C 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort 1.4) 1x HDMI 2.1, up to 4K/60Hz 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm) 1x Ethernet (RJ-45) 1x SD card reader" Docking "Various docking solutions supported via USB-C. For more compatible docking solutions, please visit Docking for ThinkBook 16 G6 ABP" SECURITY & PRIVACY Security Chip Firmware TPM 2.0 Enabled Fingerprint Reader Touch Style, Integrated in Power Button Physical Locks Kensington Nano Security Slot, 2.5 x 6 mm Other Security "IR camera for Windows Hello (facial recognition) Camera privacy shutter" MANAGEABILITY SERVICE Base Warranty 1-year, Courier or Carry-in Included Upgrade 3Y Courier/Carry-in upgrade from 1Y Courier/Carry-in WHB (CPN) ACCESSORIES Bundled Accessories None CERTIFICATIONS Green Certifications "ErP Lot 6 ErP Lot 26 FSC certified package RoHS compliant TCO Certified 9.0" Other Certifications TÜV Rheinland Low Blue Light (Software Solution) Mil-Spec Test MIL-STD-810H military test passed
Specifikacija
Pogosta vprašanja
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Zakaj ne vidim cen izdelkov, potem ko sem se ob obisku spletne trgovine odločil za pravno osebo?
Če želite videti cene kot pravna oseba, se morate najprej registrirati, vse z namenom, da oblikujete najboljšo ponudbo in ceno posebej za vas.
Kako natančno se oblikuje cena za pravno osebo?
Cena se oblikuje na podlagi različnih dejavnikov, kot so: velikost gospodarskega subjekta, število zaposlenih, boniteti itd.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročila lahko plačate z bančnim nakazilom, po potrditvi naročila, ki ga boste prejeli po e-pošti takoj po zaključku naročila v spletni trgovini.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali ponujate storitev tiskanja promocijskih artiklov iz vaše ponudbe?
Seveda nudimo tudi tiskarsko storitev. Tiskamo na vžigalnike, koledarje, obeske, dežnike in druge promocijske izdelke. Za podrobnejše informacije o ceni, času dostave in drugih podrobnostih, povezanih s tiskarsko storitvijo, nam pošljite povpraševanje na e-naslov: info@mms.si
Kako se lahko registriram v spletni trgovini Mackomikro skupine?
Na naši spletni trgovini se lahko registrirate kot pravna ali fizična oseba.
Kakšna je razlika med registracijo kot pravna oseba ali fizična oseba?
Kot registrirana pravna oseba boste lahko videli veleprodajne cene (brez DDV), plačilo pa bo izvedeno z bančnim nakazilom.
Kot fizična oseba vam bodo prikazane maloprodajne cene, plačate pa lahko s kartico ali bančnim nakazilom.
Ali obstaja minimalni znesek za spletno naročilo?
Ne, na naši spletni strani ni minimalnih omejitev naročil.
Ali se moram za nakup registrirati?
Nakup lahko opravite tudi kot "gost", vendar vam bo v primeru nenadnih sprememb še vedno ponujeno, da vnesete vse podatke, ki jih potrebujemo za dostavo in stik.
Artikel, ki ga iščem, ni naveden v spletni trgovini, ali ga lahko dobite?
Za določen izdelek lahko preverimo razpoložljivost. Pošljite nam povpraševanje z oznako / modelom izdelka na e-pošto info@mms.si in v najkrajšem možnem času vam bomo poslali podatke o ceni in času dostave.
Kako lahko plačam naročeno blago?
Naročeno blago lahko plačate z bančnim nakazilom ali s kartico.
Plačila z nakazilom se izvedejo ob potrditvi naročila, ki ga po oddaji naročila prejmete po e-pošti.
Plačilo s kartico se izvede na spletu - takoj po zaključku naročila vas spletna trgovina samodejno preusmeri na stran, na kateri plačate.
Kako se plačuje s kartico prek spletne trgovine?
Plačilo s kartico prek spletne trgovine se izvede takoj po zaključku naročila - spletna trgovina vas samodejno preusmeri na varno plačilno stran. Na strani morate vnesti podatke o kartici - vrsto, številko, datum poteka in kontrolno številko.
Kontrolna številka kartice je natisnjena na kartici in služi kot dokaz, da ste ob nakupu fizično lastnik kartice. To zmanjšuje možnost zlorabe kartice.
Kolikšna je cena dostave naročenega blaga?
Cena dostave za naročila do 20,00 € (brez DDV) je 3,80 € Dostava za naročila nad n 20,00 € (brez DDV) je brezplačna.
Naročila sem blago, kdaj lahko pričakujem dostavo?
Če je naročeno blago takoj na voljo v našem centralnem skladišču, je dostava običajno v 1-2 delovnih dneh. V kolikor blaga ni na skladišču je potrebno poslati povpraševanje.
Kakšen je postopek, če je naprava okvarjena?
Poškodovano napravo lahko vrnete na naš naslov, mi pa jo posredujemo pooblaščenemu servisu.
Ali so podatki na spletnem mestu vašega podjetja vedno 100% točni?
Podatki, cene in opisi izdelkov se redno posodabljajo, velika večina informacij pa je preverjenih in točnih. Makromikro skupina d.o.o. ne more jamčiti za 100% natančnost vseh prikazanih informacij, pa tudi opisov izdelkov in fotografij, ki lahko v izjemnih primerih odstopajo od dejanskih podatkov.
Kaj pa, če naredim napako pri naročanju blaga?
Če naredite napako, ne skrbite. Pošljite nam e-pošto, pokličite nas ali nas kontaktirajte prek klepeta na strani, da prekličete naročilo, in lahko ustvarite novo naročilo.
Kje lahko najdem podrobnosti svojega naročila?
Ko ste prijavljeni na naše spletno mesto, se s klikom na ikono uporabnika (poleg košarice, pod poljem »O nas«) prikaže meni, v katerem lahko preverite in uredite vse svoje podatke ter poiščete podrobnosti vseh vaša naročila.
Ali lahko vrnem blago, kupljeno prek spletne trgovine?
Blago, ki ga kupec želi vrniti, mora biti neuporabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Rok za vračilo blaga, kupljenega prek spletne trgovine, je 14 dni. Več o pogojih vračila lahko preberete tukaj.